fbpx

ניהול ספרים בפתח תקווה – חלק בלתי נפרד מהעסק

יש לכם עסק בפתח תקווה? רואה חשבון כבר מצאתם? אם לא, זה הזמן להתחיל לחפש, עוד לפני שהעסק מתחיל לפעול. אין מה לומר, רואה חשבון הוא חלק בלתי נפרד מהעסק.

אם יש לכם עסק בפתח תקווה, יש הרבה רואי חשבון בעיר ובסביבה שתוכלו להיעזר בהם כדי לנהל את העסק בהיבט הפיננסי. עדיין לא מצאתם מישהו מתאים? זה הזמן להתחיל לחפש, עוד הרבה לפני שהעסק מתחיל לפעול, כי רואה חשבון  בפתח תקווה הוא חלק בלתי נפרד מהעסק שלכם.

תפקידו של רואה חשבון

רואה חשבון עושה את כל החישובים שהעסק צריך על מנת להתנהל בצורה חוקית מול הגופים הממשלתיים ומול העובדים. התפקיד שלו הוא לחשב עבור בעל העסק כמה הוא צריך לשלם למס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ, בהתאם  לסוג העסק שהוא מנהל- עוסק פטור או עוסק מורשה. כמו כן, הוא מחשב עבורו את השכר של העובדים ומנפיק תלושי משכורת לכל אחד מהם.

למה צריך את העזרה המקצועית?

רואה חשבון בפתח תקווה מקצועי ובעל ניסיון יודע לעשות את החישובים הנדרשים בצורה מדויקת, לפי החוקים השונים והוא גם חוסך הרבה זמן יקר לבעל העסק. במילים אחרות, גם אם בעל העסק יודע ומסוגל לעשות את כל החישובים הפיננסיים, מדובר בעבודה שגוזלת זמן רב ודורשת מיומנות וניסיון רב. תשלום לרואה חשבון חיצוני חוסך הרבה זמן יקר.

איך לבחור את רואה החשבון שלכם?

כאמור, התפקיד של רואה חשבון  בפתח תקווה כולל חישוב תשלומי המס שיש לשלם לרשויות המס השונים-מס הכנסה,מע"מ וביטוח לאומי  על בסיס קבוע. דרישות גופים אלה היא לרוב די נוקשה ודורשת מילוי טפסים  ודוחות בצורה מדויקת ולפי החוק. במידה והדוחות לא מוגשים כנדרש  עלולות  להיווצר בעיות כאלה ואחרות מול שלטונות המס, בעיות שיכולות להיות הרסניות עבור העסק.

 לכן  בחרו ברואה חשבון  שנמצא בתחום זמן רב והוא בעל ניסיון וידע בתחום.

בדיקות ומעקבים

לא יזיק אם בעל העסק יעקוב אחר עבודתו של רואה החשבון. יבקש ממנו דוחות אחת לתקופה ויבדוק שהנתונים משקפים פחות או יותר את מצב העסק. לעתים תגלו  לא אחת כי מה שאתם חושבים שאתם יודעים על העסק שונה מהנתונים הכספיים שיוצגו לכם. זאת הזדמנות מצוינת לקבוע פגישה עם רואה החשבון לבדוק יחד אתו את הנתונים.

לסיכום, יש הרבה עסקים בפתח תקוה שרואי חשבון יכולים לעזור להם. בבחירת רואה חשבון יש לתת  משקל וחשיבות לצד המחיר שהמשרד גובה, גם על מהירות העבודה, השירות שמקבלים, וכמובן, ביצוע העבודה בצורה הנכונה.

לתיאום פגישת ייעוץ​​

דילוג לתוכן